Maximaal rendement met Website Optimalisatie.
Website optimalisatie omvat alle elementen die nodig zijn om uw website succesvol te maken en conversie te verhogen. EcommerceWeb analyseert het klantgedrag van uw bedrijf en op basis van statistieken wordt een plan gerealiseerd om uw conversie te optimaliseren. Daarnaast worden voor conversie optimalisatie verschillende modellen toegepast. Een voorbeeld is het verleidingsmodel waarbij verleiden en vermaken leiden tot overtuiging en uiteindelijke converteren.
Onderschat uw orderflow niet. Een goede orderflow zorgt voor maximaal resultaat en minimaal verlies van overtuigde klanten. EcommerceWeb optimaliseert op basis van statistieken uw laatste stappen die tot conversie leiden. Hierbij wordt met verschillende modellen gekeken naar de barrières die gevormd worden door klanten op het gebied van overtuiging en conversie. Het wegnemen van deze barrières ‘angst factoren’ zal bijdragen aan verhoogde conversie.
Web Analytics geef inzicht in de online prestaties van een bedrijf. Op basis van gestelde doelen kan de effectiviteit van online marketing bepaald worden. Kennis van bezoekers-gedrag, effectiviteit van pagina’s en conversieprocessen dragen bij aan de optimalisatie van online business. Web Analytics (Google Analytics of Adobe Site Catalyst) speelt een centrale rol in onze werkwijze. Op basis van feiten optimaliseert EcommerceWeb uw media campagnes, media flows en uw website op basis van klantgedrag.
A/B/Multi testing (Visual Website Optimizer; Optimizely) wordt gebruikt om uw website te optimaliseren. Deze vorm van toetsing is een goede manier om de conversie van uw webpagina te verbeteren.
Optimalisatie van uw landingspagina draagt bij aan verhoogde conversie. Laat campagnes of zoekverkeer naadloos aansluiten op de verwachtingen van bezoekers aan de hand van verschillende modellen waarbij een softlanding, tijd, vermaak, overtuigen en koopredenen een rol spelen. EcommerceWeb heeft goede kennis en ervaring met het optimaliseren van landingspagina’s.
Bekijk succescasesWebsites realiseren met persoonlijke content op basis van bezoeker of zoekgedrag. Iedere bezoeker zal aansluiting vinden mijn zijn/haar persoonlijke profiel en daarbij passende content. Relevante informatie zorgt voor langere bezoeken op de site en conversie toename. Personyze op de website en Retargetting zijn onder andere tools die wij hiervoor gebruiken.
Web Analytics geef inzicht in de online prestaties van een bedrijf.
Een goede orderflow zorgt voor maximaal resultaat en minimaal verlies van overtuigde klanten.
Websites realiseren met persoonlijke content op basis van bezoeker of zoekgedrag.
Optimalisatie van uw landingspagina draagt bij aan verhoogde conversie..
Conversie optimalisatie door middel van A/B/Multi testing.