Scaleup van Amazon Key, door ring intercom verkopen in 5 landen op te bouwen via amazon.com en ring.com voor UK, DE, ITA, SPA, FRA.
In 8 maanden hebben we met een klein team alle media channels opgezet van SEA, Meta, RTB display, Influencers, Affiliates, Email ... etc .
In deze periode hebben we verschillende internationale campagnes opgezet en de interne CRO verbeterd. Hiermee waren we in staat om significante sales toename te realiseren.
Lees meer
In mijn rol als digital marketing specialist heb ik zowel de media als web performance gemaximaliseerd. Samen met het media buro hebben we kwartaal en maand plannen gemaakt en hebben we wekelijks performance meetings om de online business te maximaliseren. Om dit te behalen hebben we geautomatiseerde rapportages gemaakt om de sales en web performance te monitoren, maar ook de markt.
Lees meer
American Express Consumer Acquisition verkoopt 100% online.
In mijn rol als digital marketing specialist heb ik zowel de media als web performance gemaximaliseerd. Samen met het media buro hebben we kwartaal plannen gemaakt, die met de media attributie tool van Objective Platform geoptimaliseerd wordt en in de dagelijkse executie gevalideerd. Voor web optimalisatie hebben we campagnes live gezet en product pages en campagne pages gebouwd. In 14 maanden hebben we het team kunnen opbouwen en het management versterkt.
Lees meer
INDI.nl is een webshop voor monteurs met technische 450.000 onderdelen.
In 8 maanden hebben we een nieuw media buro aangesloten, de omzet en nieuwe klanten substantieel kunnen laten groeien.
Tevens hebben we een persuasion tool, Raptor geimplementeerd om on site en via media klanten te herkennen en relevante producten aan te bieden.
Om feit gedreven te werken is google studio dashboarding ingericht.
Project Omschrijving
Ecommerce setup en realisatie voor 2 websites: fiets.be en hansstruijkfietsen.nl Mediaburo wissel en herinrichting en optimalisatie volledige mediamix. Tevens automatisering voor optimale inzet Website herbouw, herinrichting en tot die tijd optimale inziet huidige website Techniek: ontwikkeling en architectuur optimale inzet voor de langere termijn Digital Marketing ontwikkelen en implementeren: Opzet van digital marketing beleid Realiseren
Project Omschrijving
Autodealer website, continue in ontwikkeling, tegen vast laag maandbedragOnline Media ter optimale inzet van de locale dealer markt
Project Omschrijving
Voor klant Louwman : Toyota – Lexus
* Media attributie modelling, “actionable insights” en optimalisatie
* Data visualisatie via Klipfolio
* Optimalisatie data gedreven media management tussen kanalen en binnen kanalen.
* Optimalisatie media
* Integreren in de organisatie
* Media attributie modelling, “actionable insights” en optimalisatie
Project Omschrijving
Product: P2P marktplaats voor doorverkoop van packetreizen. Ecommerce Management van deze startup, Website: van design tot realisatie van de website. Media: setup media partners voor SEA, SEO, RTB en Affiliate Marketing. Reporting: gebruikmakend van Klipfolio en Google Analytics, realiseren van management o.b.v. feiten.
Klant
Trade Your Trip
Project Omschrijving
Introductie creditcard campagne op je mobiel app: Media: introductie campagne (SEA, Display, EDM en aanlsuitende Landingspagina’s) Setup webanalyse voor mobiel en ontwikkelen strategisch plan voor mobile
Klant
ABN AMRO
Project Omschrijving
Website development: nieuwe website live, volledig responsive, alle details om te beslissen, conversie gericht, alle gemakken voorzien voor conversie en dealers!
Klant
Mazda
Project Omschrijving
Media optimalisatie media keuzes en media buro. Redesign website en meten Google Analytics, Persuasion en Responsive design. Commununicatie introductie RTB, optimalisatie SEA & SEO. Vervolgens continue A/B testen en optimaliseren.
Klant
Mazda
Lees meer
Project Omschrijving
Website optimalisatie, media optimalisatie door inzet SEA, SEO, Affiliates, Google Display Netwerk, Social Media en Reviews (credit ratings). Optimalisatie op basis van Google Analytics.
Klant
Vitamins.nl
Project Omschrijving
Conversie Optimalisatie voor Verzekeringssite.nl door middel van A/B Testing, redesign van de belangrijkste pagina’s en landingspagina. Optimalisatie op basis van Google Analytics data.
Klant
Verzekeringssite.nl
Project Omschrijving
Redesign en verbeteren online communicatie door middel van landingspagina en sales flow.
klant
KPN
Project Omschrijving
Redesign, media optimalisatie via SEA, SEO en Affiliates, A/B Testing op basis van Google Analytics
Klant
MailaMac
Project Omschrijving
Redesign landingspagina’s, media optimalisatie door middel van SEA, SEO, Display en Retargetting. Verbetering van de order flows.
Klant
Telfort
Project Omschrijving
Grip op business op basis van insights, optimalisatie website, online communicatie en online organisatie.
Project Omschrijving
Online Marketing: SEA, SEO optimalisatie en implementatie, A/B & Multi variable testing, training medewerkers.
Klant
KLM
Project Omschrijving
Online Marketing: website optimalisatie, campagne management in combinatie met Omniture statistics voor inzicht en optimalisatie.
Klant
Rabobank
Project Omschrijving
SEO analyse Kadowereld.nl, opzetten Hyves kaartje en Hyves Kado voor TNTPost, email campagnes en management op basis van statistieken met Omniture en Google Analytics.
Klant
TNT Post
Project Omschrijving
Mediaflow optimalisatie op basis van Omniture SiteCatalyst. Landingspagina’s, productoverzicht, email campagne en A/B testing.
Klant
Samsung